• Tel: 385 1 555 66 20
  • Email: info@nilsson.hr

Etički Kodeks

U našem ovlaštenom Nilsson Expert servisu čvrsto vjerujemo da uspjeh tvrtke i odnos s klijentima treba graditi na načelima poštenja, odgovornosti i sigurnosti. Samo takvim radom i odnosom prema klijentima možemo ostvariti dugotrajan uspjeh,  te ponuditi najbolji omjer cijene i kvalitete koji svima donosi dragocjene rezultate. Svi naši zaposlenici ponašaju se u skladu s tim načelima, te se zajedno ponosimo onime što radimo i načinom na koji smo to postigli.

Jednostavno, u Nilssonu kompromisa ne smije biti!  Želimo da servis Nilsson bude i ostane tvrtka čiji su zaposlenici ponosni što rade u njoj, a da nas konkurencija i opća javnost cijeni i ističe kao primjer.

S tim ciljevima, u svakodnevnom radu provodimo Nilssonov kodeks poslovnog ponašanja koji regulira naše odnose s klijentima i poslovnim partnerima, sa zajednicom u kojoj živimo i radimo, te odnose među nama samima. Od naših zaposlenika očekujemo da provode najviše standarde moralnog ponašanja i poštenja. Vjerujemo kako su etičke i ekonomske vrijednosti međusobno ovisne te da, kao javna tvrtka moramo težiti ne samo djelovanju unutar njih, već i podizanju usvojenih normi etičkih i moralnih principa na više razine.

U Nilsson Expert servisu čvrsto vjerujemo da uspjeh tvrtke i odnos s klijentima treba graditi na načelima poštenja, odgovornosti i sigurnosti. Prioritet nam je sigurnost vašeg automobila, inovativni smo u rješavanju vaših problema.